Wednesday, June 17, 2009

Letihhhhhh sgt..

Salam geng,
wahhhhhhh cuti kali ni mmg memenatkan....aku cuti daripada ari jumaat ari tuh sampai semalam...dalam masa yang sama pulak macam2 hal berlaku....tapi alhamdullilah semua berjalan dengan baik....tapi masalah aku sekarang tak cukup tidur...nasib baik pagi tadi tak hemtam belakang kereta cina tuh, sebab terlalu mengantuk sgt...mana tidaknya ari senin ari tuh aku tidur 2 jam jer, semalam hampir 3 jam....menanahhhhh mata aku nie menahan ngantuk....kalo line clear ni karang aku g bilik solat pergi lelap kan mata .....sebab mmg rabak gilerrrr mata aku kali nie...sampai2 jer opis pagi nie atas meja aku macam dilanggar garuda....bersepah gilerrrrrrrr..aduhaiiiiii...permohonan berlambak gilerrrr...alahaiiii aku rasa ari nie macam aku nak tidur sampai petang...tak ada mood nak wat keje..

No comments:

Post a Comment