Tuesday, July 14, 2009

Alhamdulilah semua nye selamat

Salam geng,


Alhamdullilah kesihatan aku semakin elok, batuk pun kurang, kalau tak mmg tak larat badan nie....walaupun penat dan dengan demam lagi, akhirnya kerja-kerja mengecat rumah siap sepenuhnya...penat seh.. yang lucunya tengah-tengah mengecat adik aku yang sarat tuh nak bersalin...air ketuban keluar sampai basah kain batik ...aper lagi....11 Julai 2009 , jam 10.55 pagi, adik aku selamat melahirkan seorang baby boy, so cute....dengan berat badan 2.8kg....pengalaman yang dia citer kan...eeeeeee terasa ngeri sekejap....teringat masa aku bersalin ari tuh.....sakit bbbbbbeeeeebbbbb.....tapi alhamdullilah semuanya semalam...anak dia comel sgt...senyap jer....tak banyak ragam pun....seronok tengok...wahhhhh anak aku apa lagi mengambil kesempatan , dia ingat baby tuh adik dia semua dia nak buat...kelakar pun ada sayu pun ada.....





Dicadangkan nama baby tuh Muhammad Adam Putra, sedap jugak nama tuh....tak pelah aper2 pun yang penting makna nama dia elok...

No comments:

Post a Comment