Thursday, July 16, 2009

Semakin lengkap keluargaku

Salam geng,

wahhhhhh tak tau mcam mana aku nak luahkan pada kornag betapa gembira aku dan suami, semalam aku di sahkan mengandung sebulan, dan dijangka bersalin Mac 2010....Anak melaka Maju....hehehehehhehe

Alhamdullilah akhirkan doa aku termakbul, sekurang-kurangnya anak aku ada kawan nak bermain....semakin lengkap keluarga kami, moga kandungan aku sihat hendaknya. Patutla aku demam giler ari tuh...sampai tak larat nak bangun rupa-rupanya demam 'membawa'..hehehehehe..aku mmg tak jangka tapi dah dua tiga hari kebelakangan ni aku kerap muntah-muntah dan kepala aku mabuk, so aku cuba-cuba test pregnant....wahhhhhh rasa macam nak menangis pun ada....seronok beb...so pagi tadi aku double conform dengan doktor..dan sah aku mengandung....amin

1 comment: