Monday, December 21, 2009

Mungkin kah?????

Salam geng,
Wahhhhhh terasa malas nak keje ari ni, maklumlah dah lama bercuti, tak mood nak mula kan keje ari nie, lebih2 lagi terpandang muka ' sidia' tuh...ala lagi ilang mood aku nak wat keje...oh ya last week aku g scan baby, ermmm tak tau laaa benar atau tidak atau mungkin kahhhhhh??????...hehehehehe kemungkinan aku akan dapat baby boy lagi, hasrat di hati nak baby girl tapi dapat boy, tak pelaa yang penting dia sihat dan sempurna...2 tahun lagi usaha lagi....kahkahkah, usaha kan tangga kejayaan...suka husband aku mendengar bila dapat baby boy lgi sebab dia mmg nak anak lelaki jer, alahai ada kawan bergusti la anak bujang aku nanti bila dapat adik lelaki. Lebih kurang 2 bulan lagi aku akan melahirkan cahaya mata yang kedua nia, tak sabar rasanya ..... ya allah moga2 semuanya berjalan dengan lancar...amin

No comments:

Post a Comment