Wednesday, December 30, 2009

Selamat Hari Lahir Sayang

Salam all,

25 Disember 2009 yang lepas merupakan hari lahir anak bujang aku..mai sini kite nyanyi beramai-ramai..'Selamat Hari lahir......selamat hari lahirrrrrr....selamat hari lahirrrrr Muhammad Fathuddin Hanif...selamat hari lahir....ureyyyyyyyy'....dah besar dah anak bujang umi nie..makin besar makin kuat menjerit dan kenakalan dia, tapi tak per yang penting anak bujang umi ni sihat, umi, ayah atuk dan mak sentiasa sayang dan doakan anak umi nie sihat dan tabah menghadpai liku2 yang akan datang...dan anak umi jugak bakal nak jadi 'abg'....so kalo nak jadi abg tak boleh la nak nakal2 lagi dan kuat melalak lagi...kena banyak mengalah...







Sempat la jugak aku celebrate besday anak aku nie walaupun simple tapi berbaloiiiiiii-baloiiiiii....excited anak aku ni bila dengar kite orang nak sambut besday dia, siap suh umi dia nyanyi lagu besday untuk dia...tak ketinggalan juga bergambar ...ada jugak beberapa snap gambar yang ambil masa tuh...kite orang satu family celebrate kat KFC jer..walaupun simple tapi seronok sebab semua keluarga ada cume si angah jer tak ada...tapi oklah sebab dua2 nenek ada tapi tak snap plak gambar dorang....yelah asyik sebok ambil gambar si tebam nie...



ermmmmm best sgt tengok anak bujang aku menikmati hidangan KFC tuh...selera dia bagus tak memilih bab2 makan nie semua dia makan...pedassssss lagi bagussssss.....tak lupe jugak anak buah aku yang sorang nie...sebok gak menyelit walaupun tak tau nak makan2 aper lagi....yang dia tau melalak, melalak, melalak....

Dah sebok makan2...mak ati dia ada lah belikan dia hadiahhh...ermmm heheheh kotak je besar tapi hadiah tak besar mana pun...hehehehhehe..tapi oklah sebab tahun depan dia nak sekolah so mana leh main2 lagi...pas dah makan2...siap tapau lagi sebab dah tak larat nak makan...kite balik lebih kurang jam 7.30 malam....besttttt

No comments:

Post a Comment