Thursday, December 31, 2009

Selamat tinggal Tahun 2009

Salam all,
Sekejap sgt masa berlalu, ari ni berakhirnye tahun 2009, tinggal beberapa detik lagi menanti tahun dan azam yang baru...2009??? banyak kenangan manis dan pahit yang aku hadapi bersama keluarga ...biarkan lah semua berlalu yang manis tuh aku buatkan kenangan dan yang pahit tuh biarlah aku buatkan teladan...tak usah dikenang, kalo dikenang nanti aku merana badan pulak..
Banyak kenangan masnis pada tahun 2009 nie, pada tahun ni la jugak aku diserapkan kontrak kepada tetap , alhamdullilah selama 10 tahun aku berkhidmat dalam jawatan kontrak akhirnya aku diserapkan ke tetap, tahun 2009 la jugak aku disahkan mengandung anak ke2, tahun 2009 la jugak rezeki suami ku dapat kerja dekat dengan keluarga, semakin lengkap kehidupan ku di dalam tahun 2009. Insyallah tahun 2010 nanti akan lebih bermakna daripada tahun ni...
2010, aku menghitung hari bakal menimbang cahaya mata kedua, tahun 2010 ni jugak anak bujang aku akan jejak ke alam persekolahan, moga semua berjalan dengan lancar dengan izin Allah s.w.t, amin

No comments:

Post a Comment