Friday, March 20, 2009

Akhirnye dapat gak...hehehehehe

Akhirnya tercapai gak hsrat nak pakai 'kaki' kete yang baru....lawa siut sport rim baru aku tuh....kalah kak mas punye.....kahkahkahkah.....satu melaka servey last2 dapat kat Semabok...(korang pasti tak tau kan)???.....tapi yang tak patutnya tayar lama aku cina sengal tuh ambil RM150 jer....ermmm nasib baik sport rim baru aku power....(power ker ...boleh laaaaa)..hehehehehe...berderau beb RM1440 kuar sekaligus.....tapi untuk kete aper2 pun boleh....ermm tak sempat pulak aku nak ambik gambar.....nanti2 la aku ambik...tapi kan wat aper korang tengok sebab tak ada sapa leh kalahkan sport rim aku....lebih2 lagi kas mas....kahkahkahkah...adiosssss

1 comment:

  1. waaa.. senang2 jek da update.. kiranya da terer la yek..
    ciss.. dok perli2 akak je ekk.. x sesuweii..
    da ada blog ni.. slalu2 la update yek..

    ReplyDelete