Tuesday, March 24, 2009

Hureyyyyyy

Besttttnye....tadi dapat panggilan....dapat part time 'tenaga pengajar' kat salah sebuah kelas komputer....sabtu dan ahad...ok what....dari 9 pagi sampai 5 petang....dari aku tidur...baik keje part time....tak bosan....lebih2 lagi bab2 komputer nie...lagi lah best...tak sabar rasanya nak mula keje.....adik aku dapat full time....
kat ofis aku sekarang tengah serabut...ramai giler sebab ader interview beli tanah kerajaan....ermmmmmm MengeriKannnnnnnnn .....

Kul 1.00...kite orang pi makan....Penat seh....tapi alhamdullilah kenyang....happy sgt dapat borak2 ngan member ofis lama....terutama sekali kak izan...(ko mmg sempoi sis)...duduk2..borak2...tapi sayang pulak kak ita ngan dak aida tak ada...kalo ader lagi gempak...sian dah aida dia pitam ( ader lagi???????ker.....) mengGeriKannnnnnnnnnnn...hehehehhe.Tengah2 Makan tertiba hp berbunyi...ermmmmmm....(siapa agaknye....)tapi aku ngan kak mas pendaftaran pasti tau ....hehehehehehe...macam2 aku nie....cakap punye cakap borak punye borak dah nak dekat kul 2.00 petang...keje time sis...tapi bengang la beb kak mas dewan nie bila dia dah jumpe mamat2 hensem dia lupekan aku..hampeh....siap kau kak mas...

Pastu hari ni lak aku rasa macam tak ada aper yang aku buat disebabkan ofis yang terlalu ramai orang...bila aku tanya shahida dia kata 'tak ada aper yang urgent kot'...'ala kite wat2 sebok je la'...hampehhhhh..itu je jawapan dia...sekarang dah kul 4.55 ptg....5 minit macam 5 tahun aku tunggu...cukup main lama lagi...ermmm kalo kat upen ni sebok memanjang ...lebih2 lagi ari senin, tapi kat sini lain lak suasana dia...hari senin macam hari jumaat....semua macam dilanggar todak....mengErikanNNNNNNNN



No comments:

Post a Comment