Thursday, March 26, 2009

MenGerIkANNNNN

Salam geng,
Hari ni macam biasa kat ofis....keje pun tak lah banyak sgt...cume mengantuk tahap cipan je nie....masa t/hari aku ngan rina pi maxis aktifkan 3g....pasni leh la wat video call...kak mas tak join sebab dia nak lunch ngan budak pendaftaran pi makan sambal sotong kat utan..(korang kena cube seh....lazatttttttt), lepas dah habis uruskan kat maxis aku on the way nak g makan tertiba hp berbunyi...rupanya my mother call ....adik masuk hospital sesak nafas....macam2...nak tak nak terpaksa balik awal sebab baby tak orang nak jaga....adik aku tuh dah sarat mengandung 7 bulan anak pertama, pastu sesak nafas lagi, kencing manis...semua ada .,...silap2 kena bersalin awal...alahai meNgEriKaNNNNNNNNN....

Masih sempat lagi aku pi ambik gambar kat depan umah aku....kat depan umah aku ada aku tanam pokok2 bunga sikit2....ala sekadar mengisi masa lapang...lawa kan cam tuan dia juga.....



No comments:

Post a Comment