Monday, March 30, 2009

aLA oMAK kAWIn kAN aKuuuuuu

Salam sume,
Hari jumaat ari tu aku cuti sebab sepupu belah mak aku nikah dan pastu terus sabtu wat majlis....meriah la juga suasana nye, teringat masa aku dulu naik pelamin, tapi dah 5 tahun berlalu, hehehehehe....penat seh jadi kengdarat la katakan, ishhh terasa muda kejap sebab ramai sgt peminat.....tapi badan aku rasa macam roti , sana kena uli sini kena uli sebab korang paham2 je la jadi kengdarat mesti kehulu hilir kite dibuat nye...kalo kena urut satu badan ni mesti best....syok gilerrrr..dah la ramai orang sampai lauk tak cukup....nasi banyak ler ...lauk tak mengizinkan....tema si pengantin ni warne purple...


Yang baju pink ni mak aku..(amacam bergetah lagi tak....hehehehehe..cun lagi kan), yang vouge cermin mata ni lak adik mak aku (mak pengantin ), lucukan sepatutnya mak pengantin la pakai pink ni tak terbalik, makcik aku kat tak sempat nak beli baju sebab sebok sgt dengan persiapan kawin nie..



ini masa renjis merenjis lah ni....ala bagi berkat kat pengantin....pengantin lelaki ni la sepupu aku....masa kecik2 mmg tak leh nak berdekat asyik bertekak jer...dah kawin ko ridzuan....nama bini dia syijin tapi bukan la si syikin mawi tuh....



Seperti biasa la kan sebok berposing2...gambar sebelah kanan ni si angah, sebok gak nak posing

No comments:

Post a Comment