Monday, April 6, 2009

Hepy Besdayyyy Sayangggg


Selamat Ulanggggg Tahuuunnnnnnn.....Selamat Ulangggggg Tahunnnn.....Selamat Ulanggg Tahunnnn Anakkk Umiii....Selamat Ulangggg Tahunnnnnn....yeahhhhhh!!!!!...Wah dah besar dah anak umi...pejam celik pejam celik dah 3 tahun anak umi nie...moga jadi anak yang soleh yek sayanggg..... Besday anak bujang umi ni sebenarnya pada 25 Disember ari tuh ...tapi memandangkan masa tidak mengizinkan so baru sekarang dapat menyambutnya...

Hari ni sebok sambut besday anak bujang aku nie...kebetulan adik beradik aku yang kat kl tu sume balik so sambut laaa ramai2, walaupun sempoi tapi meriahhh beb....menu yang aku buat tak lah best mana pun tapi bila sambut ngan adik beradik seronok beb....menu aku buat masa tuh nasi lemak ngan ikan bakar, pastu aku tambah ngan ayam ayamas segera tuh aku goreng.



5 comments:

  1. selamat hari jadi semoga panjang umur.. :)

    ReplyDelete
  2. salam 23 ogos tahun apeerr????????

    ReplyDelete
  3. meriah nyer...ermm..u mmg macam muka one of my friend and she from melaka tu, dulu kawan sama belajar hihi...

    ReplyDelete
  4. ermmmm ye ker....sapa nama dia

    ReplyDelete