Monday, April 13, 2009

Riuh Sakan....

Salam geng,
Minggu ni sebok sakan beb....dengan kenduri mak aku ...riuhhhh sakannn....semua sedara mara datangggg tapi meriah laa kan sekali sekala berkumpul macam tuh....kenduri kesyukuran dapat cucu yang ketiga....anak adik aku...tapi penat gilerrr seh,
Lepas tuh pulak jiran depan umah aku lak wat kenduri tapi yang memasak nye mak aku....perggggggggg nak tak nak aku dipaksa join .....macam roti badan ni dibuatnye....jam dah 4 petang nie, ujan tak henti2 lagi....lebattttttt dengan petir lagiiiiii, aku dok risau jer sebab umah aku selalu bermasalah kalo petir nie....gerenti tak ada api....dah penat2 memasak sume sampai kul 6 petang (dalam ujan) , aku sempat tertidur, dah la sejuk, nasib baik anak aku ramai yang sudi nak jaga so aku tak risau sgt....tertidur sampai nak dekat maghrib tu pun ada orang kejut kalo tak mmg tak sedar aKu dibuatnye....
Ujan tak henti lagi nie....baju kat ampaian penuh, inilah akibat basuh baju seminggu sekali tapi dah tinggal 2 orang kat umah, tu yang basuh baju seminggu sekali.....disebabkan dah tertidur siang , malam aku dah tak leh nak tidur, pusing kiri, pusing kanan sampai jam 2 pagi...hampehhhhh esok aku nak keje nieeee......entah kul berapa aku terlelappppppp

2 comments:

  1. jadi dapat tido lena malam tu hihi..

    ReplyDelete
  2. DAPAT LA JUGAK...TAPI TAK ADA MIMPI BEST LAAA,,,,,HEHEHHEE

    ReplyDelete