Friday, April 10, 2009

Kursus Bebbb....

Salam geng,
Aku kursus 3 hari ni....Kursus Pelan Intergriti Nasional (PIN) kat Kings Hotel...Best gilerrr....tak ngantuk kite orang, penceramah2 semua best2...cayalah IIM.....tapi amat menyedihkan bila servis hotel tidak menyenangkan....Hari pertama kite orang kursus kite orang telah digelar 'orang kampung'....kejadian berpunca masa waktu lunch....masa kite orang kursus, ada beberapa jabatan lain ...so masa group kite orang nak lunch makanan dah habis...so salah seorang member aku ni g la beritahu pelayan hotel tuh tapi malangnya dorang macam nie....'sabarlah....aperlah macam orang kampung'....member aku ni terus panas hati...maklumkan orang lelaki, pastu tengah lapar lagi....terus member aku ni mengadu kat urusetia dan urusetia terus pi jumpe manager dia....nasib ko budak....sapa suh cari pasal....

Hari kedua semua berjalan dengan lancar....tapi hari ketiga ada lagi kejadian berlaku yang melibatkan servis hotel....masa tengah makan tertiba salah seorang member aku terjumpe dua ekor lalat.....member sorang lagi terjumpa telur lalat....kebetulan salah seorang peserta kite orang terdiri daripada doktor..aper lagi kite orang terus tunjukan pada doktor tuh....doktor tuh terus ambil tindakan .....kite orang semua terus berhenti makan.....aduhaiii macam2 berlaku....tapi yang pasti penceramah bagi kursus kite orang ni memang best....celik2 mata kite orang masa mendengar.. tapi sayang servis hotel macam gampang, dahlah kurang ajar...pengotor lak tuh.....aduhaiiiii

1 comment: