Tuesday, April 21, 2009

Sunyilaaaa aku nampaknyeee....

Salam geng,

Sabtu hari tuh ada orang dari Negeri Sembilan datang merisik adik aku...dari abg angkat terus terangkat nak jadikan isteri...hehehhehe....tapi aku mesti kesunyian punye sebab dia adik perempuan bongsu yang paling rapat dengan aku....mak aku lagi la sedih sebab semua anak perempuan dia dah tak dok ngan dia lagi......yang aku rasa tersentap kejap tuh bila mak aku cakap ngan aku....'Along bila mak ngan ayah tak ada nanti mak nak ko kawinkan adik2 lelaki ko ni dengan sempurna dan meriah sebab mak ngan ayah tak panjang umur nak kawin kan dorang'....aku rasa jantung aku terhenti sebab mak aku tak pernah cakap macam tuh....aku rasa macam nak menangis tapi kau cover sebab adik2 ipar aku ada .....tapi aku cakap ngan mak...'ala mak...insyallah mak ada..dahla jgn nak cakap yang bukan'....

Dah sebok bincang2 ngan pihak lelaki maknanya pertunangan adik aku pada 17 Mei nie dan majlis kawin 27 September ni....penat seh menemankan dorang beli hantaran masa hari ahad ari tuh....nasib baik bakal suami adik aku ni sporting gilerrr....kat ana kite orang suh pergi beli kat situ dia bawak....ala baru2 kan....mak aku excited sebab tak lama lagi dapat cucu yang ketiga dan dapat menantu yang keempat....rezeki kata ayah...

Semalam isnin aku lewat datang keje....hampeh ni sume gara2 majlis kawin si aida ngan kak mas la ni....hehehhehehe persidangan dewan laa....polis cukup main ramai lagi buat sekatan jalan konon nya takut ada ?????????????......tapi nasib baik polis2 tuh hensem2....sejuk mata memandang walaupun hati dah membara sebab masuk ofis lewat....aper la jadi pada si aida ngan kak mas....majlis anak kawin sampai 3 hari....hehehehehehe....jgn smapai terkangkang sudah laaaa....kahkahkahkahkah

2 comments:

  1. best nyer adik dah nak kawen, sy nih bila lagi yer nak kawen hehehe...
    sy ucapkan selamat pengantin baru in advance buat adik jue...

    ReplyDelete
  2. dah sampai jodoh kan....insyallah awak pun akan mengalaminya

    ReplyDelete