Wednesday, May 6, 2009

Hari ini lebih indah dari semalam.....

A'skum geng,

Seminggu dah dok tinggalkan blog nie....tak sempat la beb sebab member aku ni cuti exam so keje dia aku kena tanggung.........tapi bab minum ngan makan tak miss.....hehehehehehe....macam biasa la aku ni pergi keje balik keje....petang plak tranning netball kat Sek Men Ayer Keroh....baru-baru ni ada game ngan PESAKA, PERGGGG ganazzzzz betul dorang main, dok main siku-siku jer muka orang, cam gampang...sampai nak naik bengkak bibir aku disiku dorang....tapi Alhamdullilah team kite orang menang 12-5, berbaloiiiiiii....kalo tak aral melintang pasni kite orang lawan ngan MBMB dan MPJ.....moga-moga membawa kemenangan sebab dengar kata team dorang kuat-kuat.....

Hari ni ofis aku macam dilanggar todak senyap sunyi....hampir semua staff dan pegawai pergi ke JB sampai sabtu ni sebab ada kursus E-Tanah tapi keje banyak lah beb sebab member aku dah la cuti exam seminggu pastu sambung terus ke JB kursus...pergggggggg....

Macam biasa bila malam aku baca novel laa....semalam aku baru baca novel tajuk dia 'BIARKAN AKU MENANGIS'.....mmg dia buat aku tangkap leleh....sedih siut....hasil nurkilan 'NORHAYATI IBRAHIM'....walaupun novel ni dah agak lama terbitan nye tapi aku baru berkesempatan baca....kisah dia pasal suami isteri yang dah lama kawin tapi tak dikurniakan anak, so mak lelaki ni suh lelaki ni kawin lain dan lelaki ni kawin walaupun hatinye tak rela menduakan isterinya....so dijodohkan ngan seorang ustazah yang macam penyapu mulut dia...nama jer ustazah tapi perangai macam sampah...macam2 teknik dia buat supaya isteri pertama dia nie berambus....tu yang membuatkan aku sedih bila baca...banyak kali membuatkan air mata aku tertiba meleleh2....eeeeeeee tersentuh betul naluri seorang isteri.....cewahhh tapi serius beb mmg sedih....nanti kalo aku dah sudah baca nanti aku citer kan kat dorang aper ending nye ok....oklah nak sambung keje nie....

1 comment:

  1. hai..jue, lama dah tak hapdate yer hihi, bestnya jue pandai main netball, sy tak pandai, bab2 sports ni sy lembab sikit hihi...
    ooo..suka baca novel juga ke, dulu sy pun suka juga cuma bila dah start keja kurang dah baca novel...

    ReplyDelete