Thursday, May 14, 2009

Allah lebih menyayanginya....

Salam geng,
Dua ari aku mc....sebab kerap buang air.....muntah2 lagi....tak larat badan aku....aku salah makan rasanya....makanan sikit tak boleh masuk...kalo masuk jer terus kluar balik...pastu aku dikejutkan satu berita yang tak disangka2....kawan aku punye bf meninggal dunia sebab excident.......kesian rina...'sabarlah dik Allah lebih menyayanginya'...tu jer yang aku sanggup kata kan pada dia sebab aku tak larat nak tengok wajah dia yang sedih....
Pagi ni rasa macam tak mood nak keje sebab perut masih meragam lagi...aku tak pernah kena macam nie...siap muntah2 lagi....nak kata pregnant tak pulak...aadusssssss tak larat sungguh

1 comment:

  1. kesian kawan jue tu, harap dia tabah menghadapi dugaan itu

    kesian juga dgn jue sakit..ntah2 pregnat kot hik hik

    ReplyDelete