Monday, May 25, 2009

dAH kEMEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salam geng,
Macam biasa laaa...cuti minggu lepas aku tak buat aper pun...cume ari sabtu ari tuh dok beli langsir untuk majlis perkahwinan adik aku...pastu tu selebihnya aku banyak luangkan masa kat umah...
Pagi tadi punye lah aku bengang...masa aku nak selekoh ada satu tembok besar tepi jalan tuh...aku tak perasan sebab semak samun terlindunggggg....aper lagi masa aku selekoh tayar belakang aku tak lepas....perggggggg Menanahhhhhhhhhhhhhh siut....kemek aku sportrimm tayar kanan belakangggg....mmg mENanAHHHHHHHHHH mata aku tengokkkkkkkkk!!!!!! kemek siut sportrim aku......nasib baik tayar belakang tapi MeNanahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
Terus pagi ni aku tak ada mood nak g keje....permulaan hari yang membosankannnnnnnnnn!!!!!!

2 comments:

  1. nasib jue tak ada apa2....hmmm...

    ReplyDelete
  2. br sebulan lebih je kan pki.. xpela.. nant bole beli len.. hehehe

    ReplyDelete