Friday, May 8, 2009

Cutiiiiiiii!!!!!!

Salam geng,

Jumaaatttttttttt hari yang aku nantikan2.....esok cuti.....sebab tak tahan keje banyak....dah la aku baru kat pej tanah nie....KTN pun tak habis baca....lagi di baca lagi pening aku dibuatnya.....tapi waktu lunch ni nanti panjang...tak tau nak kemana .....tidur?????? oh tidakkkkkk!!!!!!!!.....ermmm hari minggu ni 'Hari ibu'....aper agak2 nya aku nak bagi mak aku nie.....selalu nye kite orang adik beradik celebrate jer...tak tak tau kali macam mana....nantilah aku pikirkan malam nie.....SUPRISEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Mak..

Korang ingat tak hari rabu ari tuh aku ada baca satu novel tuh kan tajuk dia 'Biarkan Aku Menangis'....nak tau aper endingnye.....mak mertua yang lorat2 suruh anak dia kawin ngan ustazah tuh kemalangan dan mengakibatkan kaki dia kena potong kedua2 sekali....dasat kannnnnn.....si ustazah tuh pulak meroyan ....gilerrrrr sebab dok ditinggalkan suami....akhirnya sepasang suami isteri tadi membawa diri dan dikurniakan seorang anak angkat.....kalo korang nak tau lebih syahdu syahdan...korang baca la sendiri yek....hehehehe.....sure best giler beb.....

oklah aku nak sambung keje....tinggal beberapa fail perlu disiapkan.....gua jalan dulu ok......adiosssssss

1 comment:

  1. happy holiday jue...
    yer cam best jak cerita tu..
    dan happy mothers day utk semua ibu2 di dunia ini..

    ReplyDelete